Zabierzemy Cię w najpiękniejsze miejsca na Świecie i nauczymy utrwalać wspomnienia. Wszystko to w kameralnej atmosferze.

Dla osób prywatnych

Poniżej prezentujemy listę planowanych wyjazdów fotograficznych, na które serdecznie zapraszamy. Jeśli nie odpowiadają Ci terminy, albo masz swoją paczkę i potrzebujesz żeby ktoś zorganizował Ci wyjazd (niekoniecznie fotograficzny) szyty na miarę od A do Z, to napisz do nas. Bardzo chętnie podejmiemy się tego zadania!

Dla firm

QBEK STUDIO samodzielne biuro podróży z uprawnieniami na cały Świat. Jeśli potrzebujesz zorganizować wyjazd dla swoich pracowników, to bardzo dobrze trafiłeś. Zorganizowaliśmy wiele wyjazdów i eventów firmowych (nie tylko fotograficznych). Łączymy doświadczenie w podróżowaniu, projektowaniu i prowadzeniu imprez. Zapraszamy do współpracy!

Toskania

Idealne miejsce zarówno do fotografowania malowniczych krajobrazów, jak i pięknych, klimatycznych miasteczek. Świetna kuchnia i piękna pogoda. Byliśmy tam już i znamy wspaniałe miejsca na plenery. To jeden z piękniejszych kierunków w Europie, a może i na Świecie.

• Termin: 18 – 25.09.2018 (7dni)
  • Grupa do 8 osób
  • Cena: od 3350zł
  • Brak wymaganego doświadczenia / wiedzy fotograficznej

To szczęśliwie mało popularny turystycznie kierunek, natomiast absolutnie niczym nie ustępujący Chorwacji. W Czarnogórze znajdziemy potężne różnokolorowe góry, wspaniałą roślinność i lazurową wodę. Odwiedzimy malownicze miasteczka portowe i bardzo fotogeniczne jeziora. Dodatkowo zobaczymy kawałek Słowenii, Chorwacji, Bośni i Hercegowiny, a także Budapesztu. Zapraszamy na wspaniałą różnorodną wyprawę.

• Termin: 1.10 – 10.10.2018 (10 dni)
  • Grupa do 7 osób
  • Transport: Mercedes V Class 8 osobowy
  • Cena: od 4250zł
  • Brak wymaganego doświadczenia / wiedzy fotograficznej

Japonia jest wyjątkowo poukładanym krajem. Znajdziemy tam masę świątyń, piękna przyrodę i niesamowicie zatłoczone miasta. Spędzimy noc w Buddyjskiej Świątyni i spróbujemy Sake w kilku odmianach. Kultura tego kraju może zachwycać i przerażać jednocześnie. To absolutnie wyjątkowe miejsce na Świecie i w Azji.

• Termin: 23.05 – 06.06.2019 (15 dni)
  • Transport: Samolot + pociąg
  • Cena: od 9300zł

Karkonosze

Japonia

Zapraszamy na warsztaty z Wiktorem Baronem w Karkonoszach. Prowadzący gwarantuje masę wspaniałych kadrów, dużo nowej wiedzy i wspaniałą atmosferę. W programie również post produkcja obrazu.

• Termin: 19.09 – 22.09.2019 (4 dni)
  • Transport: własny
  • Cena: 790zł
  • Brak wymaganego doświadczenia / wiedzy fotograficznej

Trudno jednoznacznie określić jaka jest Islandia. To absolutnie jedyne w swoim rodzaju miejsce. Różnorodny krajobraz od depresyjnego wulkanicznego, przez nasycone zielenią bajkowe gigantyczne wodospady. Lodowe bryły pływające w magicznie niebieskich wodach. Pogoda zmieniająca się z minuty na minutę, kolorowe Maskonury, i dzień trwający 20 godzin. To zdecydowanie jedno z najbardziej fotogenicznych miejsc świata. Minusem jest zmieniająca się pogoda, problemy ze snem i lekko depresyjna aura, ale to jest po prostu inna planeta.

• Termin: 20.07-29.07.2018 (10 dni)
  • Cena: od 6500zł

W przygotowaniu

Nowa Zelandia

Nie znajdziemy tutaj ciekawej architektury. Za to odkryjemy przepiękną zróżnicowaną przyrodę. Rajskie plaże, niesamowite gejzery, piękne szlaki górskie, lodowce i wiele innych scenerii z filmów fantastycznych. W Nowej Zelandii nie ma też niebezpiecznych zwierząt, co nie znaczy, że nie znajdziemy okazji na podniesienie adrenaliny. Samoloty akrobatyczne, skoki na bandżi, loty helikopterem, zjazdy na wodospadach i inne cuda spotkamy tu na każdym kroku.

• Termin : 26.01 – 10.02.2019 (16 dni)
  • Grupa do 8 osób
  • Cena: od 10.500zł

Tajlandia + Kambodża

Tajlandia Kambodża

Tajlandia to fantastyczni ludzie, piękne krajobrazy i cudowne doznania kulinarne, a wszystko dostaniemy tam w niezwykle niskich cenach. Odwiedzimy zatłoczony Bangkok, rajskie wyspy, największy kompleks świątyń Angkor Wat. To niesamowity wyjazd, który zostawi mnóstwo wspaniałych wspomnień.

• Termin: 18.02 – 03.03.2019 (14 dni)
  • Transport: Samolot
  • Cena: od 8000zł

Zobacz Szczegóły

Maroko

W Maroko byliśmy dwa razy i oba wspominam świetnie. Jest to niesamowity kraj, zupełnie odmienny kulturowo. Znajdziemy tam góry, pustynie, drzewa Arganowe na których przesiadują kozy, zatłoczone Arabskie miasta i najstarszą glinianą wioskę. To niesamowicie fotogeniczne miejsce.

• Termin: 22.04-29.04.2018 (8 dni)
  • Cena: od 3600zł

RELACJE Z POPRZEDNICH WYJAZDÓW FOTOGRAFICZNYCH

Sylwester 2017/18 za kołem podbiegunowym

To był niesamowity sylwester, dokładnie o 12 w nocy zaświeciła nam zorza nad Tromso, równolegle z pokazem fajerwerków. Cały wyjazd był wyjątkowy bo jest wiele mitów na temat tego kierunku, które udało nam się obalić. Jak się okazuje nie taka straszna ta noc polarna.

Weekend fotografii portretowej i krajobrazowej w Tatrach 03/2018

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć i relacji z naszej krajobrazowo-portretowej wyprawy fotograficznej. Dziękujemy wszystkim uczestnikom, to były trzy bardzo intensywne dni. Szczególne brawa dla tych, którzy po wieczorach integracyjnych nie opuścili wschodów słońca ;) Podziękowania należą się również Osada Maruszyna, która bardzo ciepło nas przyjęła – wspaniałe miejsce i wspaniali gospodarze!

Relacja z wyprawy do Japonii

Mimo, że z Kraju Kwitnącej Wiśni wróciliśmy już dawno, to tym razem zebranie zdjęć od uczestników nie było łatwym zadaniem. Ostatecznie skompletowaliśmy materiał i złożyliśmy bardzo przyjemną galerię wspomnień. Zapraszamy do oglądania!

Relacja z wprawy fotograficznej do Azji na żywo!

DZIEŃ I (06-07.11.2012) O godzinie 19.30 wylecieliśmy 9 osobową ekipą z Krakowa do Tajlandii na wyprawę fotograficzną. W tej chwili jesteśmy już w hotelu i po lekko zakrapianej kolacji staramy się odespać podróż... Pozdrawiamy i zapraszamy do śledzenia kolejnych...